Laden...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

De Filosofie



Als acteur faciliteer je je tegenspeler zo goed mogelijk zijn/haar rol te laten spelen. En door dit te doen neem je zowel verantwoordelijkheid over hoe de ander zijn rol kan spelen als de kwaliteit ervan. Je bent geen koning maar anderen op het toneel maken jou tot koning. Zij geven jou de status die bij de rol past.

Deze manier van werken is geen liefdadigheid, maar zorgt ervoor dat iederéén zijn rol het beste kan spelen en dus het verhaal zo goed mogelijk wordt verteld. Door de ander beter te maken, kies je voor jezelf.

Deze positieve wederzijdse afhankelijkheid en verantwoordelijkheid zijn in het bedrijfsleven misschien niet altijd even zichtbaar als in het theater, maar minstens even sterk aanwezig. Wij geloven erin dat wanneer de Maak de Ander Beter-filosofie wordt toegepast in het bedrijfsleven, leiders automatisch dienende leiders worden en het medewerker-ondernemerschap vergroot wordt.

Misschien is het raar of zelfs eng om ‘jij doet je werk niet goed’ te vervangen door ‘Waarom lukt het mij niet om jou je werk goed te laten doen?’

Gezamenlijk verantwoordelijk nemen voor het eindproduct en dus de klant is volgens ons de enige manier om het commerciële succes van elke organisatie te vergroten.

Directie, management en personeel zullen een op klanten gericht gedachtegoed moeten omarmen en zich hieraan moeten committeren.

Het is onze missie om uw klant te laten voelen dat u hem het belangrijkste vindt binnen uw organisatie. Als u werkt vanuit het vertrouwen dat u de ander beter kunt en gaat maken zal het onder andere de efficiëntie, het werkplezier, de kosten, het ziekteverzuim en conflictoplossing verbeteren. Daarmee vergroot u de loyaliteit van uw medewerkers en van uw klanten.

Maak de Ander Beter is een concreet, direct toepasbare manier van denken en werken. Het zet empathie om in daadkracht en zorgt dat medewerkers zelfstarters worden waarbij de saamhorigheid binnen een team sterk wordt vergroot. Één werkwijze voor dienend leiderschap en werknemerondernemerschap die door iedereen begrepen, gecontroleerd en uitgevoerd kan worden.